Oğlum 7.5 aylık. Son 2-3 gündür çok sinirli ve sinirlendiğinde sıkıldığında sürekli çığlık atıyor. Nedenini anlayamadım dişi uzun süredir şiş ama çıkaramadı o yüzden mi diye düşünüp diş jeli sürüyorum falan ama nedenini çözemedim. Yardımcı olabilecek var mı? Böyle devam ederse doktora götürücem sanırım