Kızlar bebegım iki gundur hiçbi şekilde uyumuyor.Şekilden sekle giriyorum .Sallıyorum uyumuyor kucagımda gezdiryorum uyumuyor bebek arabasıyla gezdırıyorum uyumuyor napacagımı sasırdım.Siz bebekler nasıl uyutuyorsunuz bide uyku aralıkları kaç saat ben 2 saatte bir uyutmaya calısıyom ama 4 saatten önce hiçbişekil uyumuyor.Gece uykusuda cok kötü 4 te uyanıp artık uyumuyor.Perişan haldeyım