Fadile Kizlar ankastre ocagimi yeni kurdum en buyuk gozunde yemek pisirdim ve ve kenarindaki cam kismi asiri sicak oldu ilk defa ankastre ocak kullaniyorum normalmi yoksa bi sikinti var acaba boyle cok sicak olursa catlar diye korktum
anataraf1leoparbenim Zaten öyle bi yemek pişirmede vs çatlama patlama yaparsa iade direk ama kolay kolay 4 gözü aynı anda yakıp sos felan yapma ❤️
Fadile anataraf1leoparbenim bikac yerde catlandigini gordum ama bizimkinin garanti sureside az kalmis