ARYAmm11 Kızlar ağrım geçmişti fakat 2 gündür sağ tarafım çok fena ağrıyor aynı ilk ameliyattan çıktığım gibi eğilip kalkamıyorum öksüremiyorum gülemiyorum 2 gündür maf oldum 19.gunluk olduk başına gelen var mı doktor korse tak dedi bugün taktım ama geçmiyor
babyfaceee ARYAmm11 benim doktorum iki dogumdada 1 aydan önce taktirmadi korse. Zarar mı verdi acaba dokturunuzu arayın bence bi
slnkrglu ARYAmm11 Sezaryen olduğum gün uyuşukluğum geçtiği gibi korse taktım. Doktorum ilk zamanlar korse kullanmamı önerdi. Dikişleri sabit tutup göbeğimin sallanmasını engellediği için daha az acı duyacağımı söyledi. Nitekim öyle de oldu. Yalnızca gece yatarken çıkarıyordum ve onda bile hareket ederken dikişlerim çok acıyordu. Korse taktığımda sabitlendiği için çok az bi acı hissediyordum. Size de korse kullanımını tavsiye ederim. Çok fark ediyor.
ARYAmm11 babyfaceee doktorum dedi ağrım olduğu için taktım biraz daha iyi ama sıkı tuttuğu için hafifletti ağrı mı birde egzersiz yap dedi ben dedim ayağa kalkarken zorlaniyrm egzersiz nasıl yapım dedim
ARYAmm11 slnkrglu ben 3 gün topalarlanmistm hiç ağrım sızım yoktu ama 2 gündür başa döndüm korse biraz iyi geldi bugün