Beratb Merhaba arkadaşlar. Acaba süt sagma makinesi ne kullanıyorsunuz. İşe başlayacağım bir süre sonra simdiden almak istedim
Glrmila Beratb kiwi baby elektrikli olani kullanıyorum 4.5 aydir bebegim yogun bakim sürecindeyken acele ile almistim ama fiyat performans ürünü bence işimi görüyor
NoThing2Lose Beratb lansinoh elektrikli süt sağma pompasıni tavsiye ederim çok iyi sütüm onunla geldi bebeğim tutmadı göğsümü hemde kademeli çok çekişli hafif çekişli onu sen ayarliyosun
Tweetyy Beratb evde hem lansinoh ciftli pompa var hem ebebek in kendi markası baby plus tekli var. İnan baby plus in çekiminden cok cok daha memnunum daha kısa sürede bitiyor sağım
GizemYe NoThing2Lose evet bende lansinoh kullanıyorum çok memnunum. Tekli de alabilirsiniz ama çiftli zamandan tasarruf sağlıyor. Hem de ikiz etkisi yarattığı için sütü çoğaltıyor deniliyor
Asyaninannesi__ Lansinoh tekli elektrikli süt sağma makinemi satıyorum 1.5 ay kullandım. İsteyen varsa 500 tlye satıyorum