Bugun 1 yaş kontrolune götürdüm
Kan testi istedi özel hst oldugu icin 700 tl istediler. Devletde yapıyor dediler nedir bu kan alma olayı neyin nesidir gerekli midir şart mıdır nelere bakıyorlar acaba
- Ayda zaten kan vermistik koldan genel anlamda bakalm dediler bitek demir eksik cıkmıs dı buda onun gibi bisey mi. Yoksa baska seylere de bakılıyor mu 1 yas da