5 aylık bebeğim ailelere bişey demiyorum ama yakın olmayan arkadaşların çocuğu öpmesinden özellikle elini öpmesinden rahatsız oluyorum geçen gün misafirliğe gittik arkadaşın eşi olan bey parmağını çocuğuma yalatıyordu dişi kaşınıyor siye o an o kadar şok oldum ki tepki veremedim delirmek üzereyim bugün yine iş yerimden merhaba merhaba olan bir bey markette geldi çocuğumun elini tuttu öptü yine tek kelime edemedim o anın verdiği şaşkınlıkla sizler ne yapıyorsunuz böyle durumlarda