NezB38 1 aylık bebeğim var, normalde gündüz gece 2 saatte bir emziriyordum. 1 haftadır geceleri arada 3 saate çektim. Bugün kontrolümüzde doktorum gündüzleri 3 geceleri 4 saatte bir emzirebilirsin dedi. Ama benim içim rahat etmiyor, yine gündüzleri 2 saat geceleri belki 3 saatte bir emzirmeyi düşünüyorum. Gerçi bebeğim acıktığında anlıyorum uyanıyor ağlıyor ama yine saat kuruyorum