Canım sakın üzülme emzirme ve süt konusunda çok evhamlı biriyim. İkinci bebeğim yine de çok tedirgin bir yapım var. Ama bu işi şöyle çözdüm. Kesinlikle sakin olmak gerekli ki bu benim için çok zor. İkincisi bol bol su içmek gerekli. Rezene, komposto, dut kurusu v. S etkili. Ama bol emzirme ve su. Bana dediklerinde kızıyorum süt yok ki neyi emsin diye. Öylesine keyif için bile dudaklarını değdirse hem bizim beynimiz, hormonlarımız süt üretiyor hem de bebek emmek istiyor bir süre sonra