Kızlar merhaba 3ay 14 günlük oglum var.Bayrama kadar kalmak için ailemin yanına geldim 10 gun önce.
oglumun gün gün gelişimini talip ederken fark ettiğim oglumun bız ve anneannr dede dısında gördüklerini yabancılaması.Anında etrafında benı yada anneanne baba dede görmezse dudak büküp aglamaya başlıyor. Etrafındakileri yabancılaması için erken değilmi ? Normal mi ?