Arkadaslar kizim 1 aylik…2 gundur genizde bir hirilti sesi var her nefes alip verisinde deil ama ara ara oluyor yogunlasiyor sonra geviyor.Serum fizyolojik ve aspiratorle temizliyor ama birsey cikmiyor.Bugun cigerlerini dinlettim sorun yok kanallar tam gelismediginden olabilir dediler ama korkuyorum.Basina gelen varmidir normal bi durummudur bu arkadaslar.Tacrubeli olanlar bilgilendirirse sevinirim….