Aycnn- grip olmamış olabilir canım. 🤣 Şöyle ki benim bebeğim de benzer şeyler yaşadı. Meğersem doğumdan kaynaklı anne karnından kalan su burnunda kaldığı için tıkanıklık gibi yapıyormuş. serum fizyolojik ile temizledim. Bi süre sonra geçti. Yine öksürük ve hapşırma da bundan kaynaklı oluyor genelde. Tabi dediğim gibi çoğu bebekte bu şekilde oluyor. Yine de bi doktora götürün eğer gripse ilaç vs. kullanmıyor zaten bol bol emziriyorsunuz.