Nevarebeka1 Kızlar bu damlayı kullanıp kabız olan bebeğiniz var mı benim bebeğim normalde 5-6 kaka yapardı bugün 1 kere yaptı biraz da huzursuz( 5 buçuk aylık)
Lulemom Nevarebeka1 4. Ayından beri kullanıyoruz. 9.5 aylık şuan. Bi sorun yaşamadık. Bide 5 aylık bebek için 5-6 kaka fazla değil mi. 1 kere yapması kafi bence
Nevarebeka1 Lulemom doktor kaka yaşına bişey demedi dogdu doğalı da hep böyle yaptığı için bugün bi kere yaptı diye garip geldi bana