Kızlar doğumdan sonra üçüncü ayda yoğun bir dökülme yaşadım kestim saçlarımi şimdi uzadı kesmek istemiyorum ama toplayınca önümdeki saçlar kabarık duruyor çok kötü bir görüntü 🤭 siz nasıl saçlarınıza şekil veriyorsunuz. Minik saçlarım 4cm oldu😂artık uzasinnnn eskisi gibi atkuyruğu toplayayim.