Naza Merhaba anneler en iyi kilo aldıran Aptamil maması hangisi presyno başladık o kilo aldırıyomu bilgisi oşan varmı
Esoca38 Naza Aptamil güzel kilo aldırıyor. 2200 kilo doğdu oğlum 4. Aylıkken 6500 kiloydu. :) Yaşıtlarıni yakalamış dedi o günün ertesi günü kestim mamayı yatmadan yatmaya veriyorum sadece sütüm yeterli geliyor çok şükür. :)
Aysegl59- Asdfasdf- Aptamil kullanıyorum gayet güzel kilo aldırıyor bebek sevip düzenli içerse başka denemedm
Asdfasdf- Aysegl59- şu an bende günlük 2 kere mama geri kalanında da emziriyorum Aptamil kullanıyorum 12 günlük bebeğim biraz kilo alıp kendine gelmesini istiyorum erken doğdu çünkü
Aysegl59- Asdfasdf- benmde 35 hafta 2.960 Gr doğdu 6 aylık 8 kiloydu içse brlki daha alırdı benmnki sevmiyor içmeyi kaşıkla beslenmeyi seviyor