Reyhanasya Zarifokur 3 kişi beraber aldık 21. 000 tl 7 bine qeldi kişi başı küçük başta 3.500 fln niğde de böyle bazı yerler daha pahalıymış
Brokolilim Zarifokur Küçük başladı 1.100 den verildi 4 e satıyorlarsa müthiş para yiyorlar üzerinden.
Zarifokur Brokolilim babam aldı . 48 bine kurban büyük baş sen düşün gerisini babam diyor kurban kalmadı . Diyor 7 8 bin düşüyor kişi başı pahalı geldi bana ama bir şeyde diyemedik
Brokolilim Zarifokur Arpa yem aldı başını gidiyor kurban fiyatları normal o yüzden. Benim kayınpederim besicilik yapıyor ama fiyatları bu kadar uçuk değil semtten semte değişiyor demek
Zarifokur Brokolilim normal mi yani kaynanamda niye o kadar pahalı diyor . Girmeseydiniz dedi . Dedim ne diyeceğim babama çok pahalı giremeyiz mi ? Be saçma kurban bu yapacak bir şey yok
Zarifokur Elif1010 demek normal yani kaynanam öyle deyince sanki şu algı oldu . Babam fiyatı fazlaya buldu aldı gibi bir de diyor girmeseydiniz pahalı
Sedefe Zarifokur 30-35 binden aşağıya büyük baş yok hisse onlarak 6 bine geliyor hemen hemen küçük başlarda 4-4.5 arası
Sedefe Zarifokur ben en kötüsünü söyledim kaynım hayvancılık yapıyor mesela çok çok iyi bir hayvan 50 bini bile geçiyor zayıf olan hayvanlar 30 binden başlıyor kilosuna göre fiyat artıyor canım babanız kilosu daha çok olan hayvanı almış olabilir