Tam 1 hafta çektim her akşam acilde serum ve ağrı kesici vuruldum bol su ve kahve . Yemek bile yiyemedim o derece berbat bir ağrıydı Allah kimsenin başına vermesin başımı kaldıramadım bebeğimi emziremedim mamaya başlatmak zorunda kaldım. İnş tez vakitte geçer eğer geçmezse doktorunuzla mutlaka görüşün