33 günlük bebeğin var dünden beri hırıltısı var bugün doktora götürdüm aslında hırıltı da değil hıkir hıkir ses geliyo boğazından söyledim doktora burun etleri geliştiği için dedi serum fizyolojikle temizleyin dedi temizledim ve aspiratör ile çektim sapsarı sümük geldi baktığımda burnu tıkalı değil sanırım geniz akıntısı tekrar götürsem mi acaba normal bişey mi başına gelen var mı