Umutmomss 7 aylık bebeğim iki dişi bar üstlerde kabardı balgamdan dolayı hırıltısı var atamıyor tam. Dişten dolayı mı yapıyor? Ne yapmam lazım
Elifffko Yani bence diş değildir, diş en fazla ateş yapıyo dıye bılıyorum. Soguk algınlıgı olabılırmı acaba
Umutmomss Elifffko yani hava sıcak. Normalde de çok kalın ya da ince giydirmiyorum havaya göre. Normaldede hırıltısı var alerjik dedi. Ama bu balgam hırıltısı boğazından geliyor belli salyası geri akıp balgam mı üretiyor uyurken o yüzden diş mi diye sordum bilemedim
Elifffko Umutmomss yani işte tam bilemiyorum, eger üst solunum yoluysa sarımsak vermenizi tavsıye ederım hemen faydasını görürsünüz
Elifffko Umutmomss evet ben mesela hafif burnu tıkansa hemen sarımsagı rende yapıp yogurda katıyorum. Hastalanmayan çocuk diye bi sayfa var ınstagramda ordan bakarsanız ilaç yerıne sarımsak kullandırıyo herkese ve millet dua edıyo hep. Hakkaten bende cok yaşadım anında etki edıyo sanki antibiyotık