Merhaba. Oğlum 6 yaşında. Ana okulunda oyuncak günü oluyor
Arkadaşı kendi oyuncaklarıyla oynamayıp oğlumunkilerle oynuyormuş. Oğluma sen de oynatma o zaman diyorum. Ama öğretmene söyler diyo. Söylesin ne olur diyorum kızar diyor. Öğretmeni mi acaba çok tepki veriyor diye onu aradım. Kadın gayet ılımlı konuşuyor ama bundan nasıl emin olabilirim ki? Ya da arkadaşı vursa yapma diyor ama kendini savunmuyor. Sürekli aklım onda kalıyor. Kimse sana vuramaz ne öğretmenin ne arkadaşın ne ben ne baban diye anlatıyorum. Tepki göster sana zarar vermelerine izin verme diyorum. Tamam diyo anlaşıyoruz sarılıyoruz. Sonra yine laf arasında o vurdu bu vurdu diyor. Bi geliyor kafasına sim dökmüşler. Gibi gibi benzer şeyler yaşıyorum. Bir gün düğüne gittik. Orada koşturan çocuklar vardı. Oğlum dedi ki, anne ben de gidip oynatır mısınız diye sorayım izin vermezlerse gelir yine otururum yanınıza dedi. Yani bu olgunluğuna gözyaşlarımı tutamadım. Sonra çocuklar onu oyunlarına aldı ondan çok ben sevindim resmen. Öyle çocuklar var ki sözüm meclisten dışarı. Sanki mağarada yetişmişler. Resmen zalimlik öğrenmişler. Gerçekten ağlamak istiyorum dayanamıyorum onun kendini koruyamamasına. Ben mi abartıyorum. İleride düzelir mi sizce lütfen akıl verin bana şimdiden teşekkürler 🙏🏻