ikiartibirfilm aynen çok şükür atlattık bebeğim şuan 5,5 aylık oldu bile ama bilmiyorum stresten gene erken doğar diye düşünüyorum doktorum ikinciye hamile kalırsan ilk aylardan iğne ve ilaç kullanmaya baslayacaksin demişti Rabbım zamanında hayırlısıyla nasip etsin inşallah