Merhabalar benim bebeğim doğduğundan beri Philips avent emzik kullanıyor. Şimdi 6 aylık olduk ve ayına uygun emzik değiştirmek istiyoruz fakat ikilemde kaldık. Avent damaksız emziklere benziyor kendine has bir şekli var ama 6 aydan sonra genellikle damaklı emzik öneriliyor. Biri damaklı biri damaksız olmasına rağmen ikisindr de ortodontik yazıyor 🙄 Sizce avente devam mı etmeliyim yoksa Chicconun damaklı emziğine mi geçmek daha sağlıklı olur?