Kizlar biberonun icinde geceden mama kalmis 30 cc falan yaparken icirirken falan süt kesigi gibi degildi ama kalan icmedigi mama biberonun icinde unutulmus 1 2 saat oncesi farketttiginde süt kesigi gibiymis üstü daha once oyle degilmis yine sivi sekilde kaliyormus unutsada ama simdi havalarda isindi ya sicaktan mi olmustur mama mi bozuktur acaba ? Mam bozuk olsa geceden beri belli eder miydi ? En son dun gece icmis tabi dun yine gun icersinde icmis mama.