Hep üst solunum yolu enfeksiyonu oluyorum ya kulak ya boğaz tutuyor ve burun arkası hiriltimiz birde ağzı açık uyuma var emziği bıraktık doktor dedi 3 ay koruma olarak levmont yazdı kgb gorunucez birde geniz eti olabilir dedi burun arkasından ötürü ama bu ilaç ağır bir ilaç yorumları çok farklı kullananlar fayda buldumu acaba