Kızlar 1 ay oldu dogum yapalı. Gobegımın alt kısmı kırmızı catlak olusumu malesef. Bu kızarıklar ne zaman beyaza dönüşüyor? Bunun ıcın aktardan yağ karısımıda yaptırdım umarım en aza indirebılırım. Kırmızıyken yınede krem sürcekmıssın oyle dıyorlar bakalım. Benim gibi olupta kızarıklıgı beyaza dönüşen var mı ne zaman dönüşüyor?