Haticee_ Bugün 40 mız çıktı çok şükür 🙏 fakat hala yoğun bir şekilde kanamam var o kadar çok ki hatta pedde sızıntı oluyor bebek bezi takıyorum 👀 bu şekilde yaşayan var mı arkadaşlar sebebi ne olabilir?
Dilaraaaaaaa Haticee_ benimki 60 gün falan sürdü ilk doğumda ama böyle yoğun değildi isterseniz bir doktora gidin 🎈
sevim_kos Haticee_ 50ye kadar normal diye okudum ama öyle yoğun olmamalı. Kesilip geri başladıysa regl olmuş olabilirsiniz ama hiç kesilmediyse doktora gitmek gerekir
Azar_sevval Haticee_ bence Doktora gidin sağlık ocağındaki ebelerde soruyor Du yoğun mu diye kanaman bana gerekirse kan değerlerine bakıp kan takviyesi belki yapabilir elden ayaktan düşmemrn lazım geçmiş olsun