9 aylık. 3 gündür falan beslenmesini uykudan sonra yapıyorum gündüzleri. Süpürge sesi açıyorduk onu da bıraktım açmıyorum. 7.30da uyuyor 9 gibi Bi kalkıyor emzirmeden geri uyutuyorum 11 gibi bidaha kalkıyor emzirmeden uyutuyorum sonra 4te kalkıyor. Dün 9da kalkmadı 11 ve 4te uyandı sadece.
4te uyanınca artık emziriyorum açtır diye 2 dk falan emiyor eskiden 10 15 sn emer dalardı.
4te kalkınca emzirmeye devam etsem mi etmesem mi. Etmedikçe kalkmamaya başlar mı emin olamadım aç bırakmakta istemiyorum.
Uyku problemi olmayan bi bebek uykuyu seviyor ama hep bölük bölük uyuduğu için 9 aylık bazen 4 uyku bile yapıyor. O yüzden kesintisiz uyumaya alıştırmaya çalışıyorum napsam 4te yine emzirmeden mi uyutmaya çalışsam