Zlm Evde sessizlik hakimse öyle oluyor canım 😊 bnm büyük kızım çok korkakti çıt dese korkardı 😂 ama evde hamdolsun kavga gürültü yoktu çocuk gürültüyü tanımıyordu. Bu yavrum öyle mi bı doğdu 12 ve 6 yaşlarında 2 abla 🤣 birbirini yiyolar sürekli e tabi çocukta alıştı. Hatta bişey istesin vermesinler fln hemen çığlık atıp saçlarına yapışiyo kız daha 1 yaşında 😂😂🤣🤣