Derya11- 15 günden snra başlıor zaten gazı bizimde öyleydi gaz ilacı başlamıştık şimdi 2. Aydayız nurse harveys şurubu kullanıyorum iyi geliyor bide sizinki küçük olduğu için kendisi çıkartamıor ilk günler bizimde cok zordu simdi hareketlendiği için kendiside çıkartıyor gaz masajı yapın bolca ben kimyon tohumu ve anason çayı karıştırıp içiyorum sabah akşam, nurse harveys şurubu iyi geliyor bide bağırsak düzenleyici içior günde 1 defa oda nbl probiyotik acı elma yağı da kullanma çok zararlıymıs bebeği zehirliyormuş doktorum kesinlikle önermedi zeytinyağ sordum katı olduğu için içemez kendin iç demişti günde bi defa saf zeytinyağ içiyorum