serifealadag Merhaba kızlar ☺️ 2 aylık bebeğim var. Evde sürekli sohbet ediyorum. Masal falan okuyorum ,şarkı dinletiyorum. Acaba başka yapabileceğim bir aktivite var mı ? Siz neler yapıyorsunuz?
eliftekes Merhaba, ben oyun elçisiyim. eğer oyun ve oyuncaklara dair kafanıza takılan sorular varsa bebek.co da benimle iletişime geçebilirsiniz. Tek yapmanız gereken siteye ücretsiz bir şekilde üye olmanız.