Kızlar günüm 5 gündür geçiyor terst yaptım bugün negatif çıktı gebelik olsaydı çıkardı diye düşünüyorum günüm hiç geçmezdi normalde hep günümde olurum ya 1 gün önce ya 1 gün sonra olurdm neden olabilir acaba tam adet günümde sivilce çıktı sancm oldu her zamanki gibi ama olmadım