Kuzeyin_annesii Havalar bayağı sıcak artık. Oğluma şort giydireyim diyorum ama bazen emekliyor, düşüyor dizleri acır diye korkuyorum. Siz neler giydiriyorsunuz?
Nazlican Kuzeyin_annesii Ben sort giydiriyorum henüz 5 bucuk aylık emeklemiyor ama sürünüyor dönüyor Düşe düşe öğrenecekler bence o kadar tedirgin olmayın :)
Honeybear Hiç bişe şuanda sadece bez var poposunda benimki emeklemiyo seninkine bilemedim ne giydirsen dizlik felan alsan
Honeybear Kuzeyin_annesii hadi ya ben hiç denemedim o yüzden bilemiyorum canım gerçekten çok sıcak ama
Kuzeyin_annesii Nazlican ya ben bile Bi iki dizlerimin üstünde durduğumda acıyor o bide düşüyor ya o yüzden endişeleniyorum canı acıyacak diye
Nazlican Kuzeyin_annesii Dizlik o zaman eğer tutuyorsa tutarsa çünkü pijama da olsa acır sıyrılır vs en garantisi