Ağzına hiç bir şeyi götürmeyen kızım, çiğnemeyi öğrenemedi diye yakındığım kızım, az önce petibör bisküvi yedi. 4-5 ısırık. Çiğniyomuş🥲 Biliyomuş🥲 Ama yine kendi eline almadı. Ben önce diline sürdüm bir kaç ısrarla. Sonra karşısına geçtim yedim. Cesaretlendi sanırım. Yedi🤲🏻 Ama devamı gelmedi. Beğenmedi😂 Ama olsun şimdi ben cesaretlendim. Akşama pankek deniycem. İnşallah olacak. Kaç gündür buraya danışıyorum annelerimize. Hepsine çok teşekkür ederim. Sonunda oldu.(1 yaş 24 gün)