Sedaaksyy emzirme danismanlarinin soyledigi bisey var ki o da su; sut uretimi beyinde baslar. siz sutum yok, memelerim bos derseniz sut uretemezsiniz. stres yaparsaniz daha da buyuk yanlisa dusersiniz. 5.5 aylik olmus zaten gogusleriniz terbiye olmustur. yumusaklardir, ki bu da bos oldugu anlamina gelmez. benim sutum var kuruntu yapiyorum deyin, bol su icin, b12 takviyesi alin. sevgiler 💕