Aysenur-Goktug ben çarşıda da oturdum şimdi tokideyim ilk geldiğimizde daha yeniydi eksik çoktu ama şimdi bütün marketler online sipariş getiriyor. Toki içibde f1 market var girişte şok ve bim var ben çarşıya hiç gitmiyorum bile. Arada bir pazara gidiyorum sadece. İnşallah gönlünüze göre bir ev bulursunuz. Denk gelirse bende yazacağım aklımdasınız