Bu nedir bilen varmı ,baharla beraber ayak yabanlarım parmak aralarım topukların sert kısımları ve ellermde avuç içimde böyle irili ufaklı dışardankabarmayan ama böyle kırmızı görünen feci derecede kaşınan şeyler çıkıyor .ayaklarımdakiler de kaşıdıkça şişiyor ve basınca ağrıyor .çok doktora gittim ama hep stres deyip geçiştirdiler .stresten olsa kışında çıkar .sıcaklar başlayınca başlıyor ,belki yaşayan yakınınız veya sizden biri vardır allah aşkına resmen dermansız derdim oldu