YaprakKestel Merhaba Hanım Oğlum 3 ay 16 günlük dişlerimi yaptırmam lazım komple emzirdiğim için şuan mümkün değil 😞 Dişlerimi yaptırmam için ne kadar daha beklemeyilim ?
Hatice3 YaprakKestel 1 er 1 er yaptırsan olmuyormu canım ben 2 tane kanal yaptırdım emzirdiğim için farklı zamanlarda oldu
sebnem bende diş temizliği ve kürete yaptırdım uyuşturdu doktorum emzirdiğim için farkli bi ilac verdi bide minoset yada parol iç dedi klasik ağrı kesici ve ben akşam üstü gitmiştim sadece 12 den sonra sütümü sağıp vermiştim ondan önce biraz biraz sağıp dökmüştüm ve ilacı çocuk doktorumuza sordum kullanabilirsin demişti