Kızlar merhaba buzlukta sağıp koyduğum sütler vardı. Bugün onları çıkardım sütlaç yapıyım dedim. Tarife göre yaptım. Princ haşlandıktan sonra sütü döktüm kaynarken sabunsu bı koku oluştu. Koyulaşınca ocağı kapattım. Gayet güzel bebek kavanozlarına koydum bişey olur mu anne sütü kaynatilmazmis ama tarifde öyle yazıyordu ne diyorsunuz