Heymoms_ Merhaba bebeğim avent biberon kullanıyor mama veriyoruz takviye olarak bugün hiç bir şekilde meme tutmadı ağlıyor devamlı ama biberonla mama verince yiyor ne yapmam gerek tekrar memeyi alması için lütfen çok moralim bozuk
Heymoms_ Deross daha çok küçük bu kadar erken meme reddi yaşayacağımı düşünmemiştim sık sık vermiyordum aslında doymadığında veriyordum günde 2 3 kere ilk kez bugün böyle bişey yaşadık ya