Egemom21 benimki de 33 haftalık doğdu şuan 7 buçuk aylık :) ben de ateşi çıkcak diye ödüm kopuyordu oyüzden calpol verdim saat başı ateşine bakıyordm paranoyak gibi çünkü herkes bu aşı çok ağır diyordu bir de ne göreyim devlet aşıları daha çok ateş ve huzursuzluk yaptı bunda gram etki yoktu şükür ama şimdi de ikincisi için korkutıuor insanlar onu düşünüyorum daha şimdiden 🤦🏻♀️