Aksam 8 de inek sütü aldım kaynatıp şişelere koydum.ek gıda içın yoğurt yapıcam, şişelere koyunca gece saat 11 de soğumasını beklerken buzluga atmak için ama uyumuşum sabah namazına kalkınca gördüm tezgahın üstünde sonra attım buzluğa yani 7 saat dışarda kalmış oldu bozulmuş mudur sizce