kizimvebennnn Içli köfte kalıbı kullanan var mı elimde açabiliyorum ama eşit olmuyor kullanışlı birşey mi ince oluyor mu
incimng Ben içli köfte yapmayı bilmiyordum, ilk kez kalıp kullanarak yapmıştım ama kalın oldu. Belki Ben deneyimsiz olduğum içindi. Ama şekilleri güzeldi. Bence elde açmak hem daha pratik hem de daha hızlı olur