Honeybear Kızlar abiye giydiğiniz fotoğraflarınızı atabilir misiniz fikir olsun düğün sezonu açıldı malum abiye arıyanlara fikir olsun ❤️
Deletedmom0099 Honeybear henüz giymedim, haziranda kardeşimin düğünü var onun için aldım. bedenim büyük olduğu için çok seçeneğim yoktu açıkcası ama kendime yakıştırdığım bir model oldu (arkası kapalı olmadığı için yakası pot duruyor normalde öyle değil 🙈)
Honeybear Deletedmom0099 benim görümcem giymişti bu elbiseyi çok yakışmıştı onada sizede çok yakışmış güle güle kullanın ❤️