Papatya2636 Kızlar 1 aylık bebeğim her emzirmemde kaka yapıyor kucağımda anlamıyorum sizce anormal değilmi🤷🏻♀️Hemen çalışırmı bağırsaklar
Takashayaz Papatya2636 benim oğlum da yenidoganken öyle yapardi. Memeden güç alarak ikindigini düşünürdüm 😄