Edebiyattt
birde kundak deneyin. Bende öyleydim, yani kızım öyleydi :)
3 gün önce kundak başladım, ilk kundak yaptığımda aşırı huzursuzdu. Dakikalarca ağladı çocuğum, ne yapacağımı şaşırdım. Sonra kundak sonrası hemen memeye alıp sakinleştirmeye başladım ve çocuğum 3 gündür uyuyor. Sadece altına yaptığında ya da acıktığında kendisi kalkıyor . Hatta gündüz cok uyumasın diye ikindiden sonra kundaklıyorum. Gece daha sağlıklı uyuduğunu düşünüyorum.