Evde ablam yapmisti cagri almalarini pandemi doneminde o Alo 170 deydi hala orada bebegiyle hic problem yasamamisti arayan kisiye bilgilerinizi kontrrol ediyorum hatta kalin diyip bebegine bakiyordu hizlica ne yaptigina eger aciktiysa veya bezi degisecekse kisa molalarini kullaniyordu