tugbaiklkm Bebeğim 10 günlükte mama vermeye başladığımda. İlk bebeğim ve Çok stresliydim, canın hiç yemek istemiyordu. Sık sık emziriyordum mamayi emzirme sonrası veriyordum. Rezene, beşlik Damla, hurma, yulaf, bulgur ve su… sut yapsın diye özellikle kullandım. 3 aydan sonra masayı kestim, sütüm yetiyor artık şükür. Ama en büyük etken kafa rahatlığım bence. Şu an sadece her emzirme sonrası su içmeye dikkat ediyorum. Bir de kilo alırım kayginiz varsa aşırı kalorili şeyler tuketmezseniz tatlı aburxubur gibi.. normal beslenme ile kilo verilir zaten. Emzirme ile günlük yaklasik 500 kalori yakiliyormus