Nevaebb Merhaba bebeğim 2 aylık olucak, gündüZleri otomatik salıncak da uyuyor genel de, sallandığı için hoşuna gidiyor. İçi biraz bombeli olduğu için c şekilden duruyo sırtında bi problem olur mu yani aklıma takıldı 🫣
Zehrakhr Nevaebb bize doktorumuz önermişti anne karnı hissi verdiği için güvende hissediyor ve uyuyor diye uyku problemimiz vardı hiç bi sorun olmayacağını söyledi daha 2 aylık bebeğimiz