Amineninnannesii Kızlar kızım bu saate kadar 6 defa kaka yaptı her seferinde öyl dolu dolu olmasa da normal mi bu ya normalde de kaka fazla yapar ama 3 en fazla endişelenmedim değil gazı ile birlikte mi geliypr bilmiyorum ses geliypr yanş yaptığında
ikikizannesi Amineninnannesii yenidgan ise veya 3. Aya kadar normal ishal degil kaka kcok kokulu ve yesil degilse bebegin kac aylik
deniz_063 Amineninnannesii benim kızımda gürültülü kokulu yapardı 😁😁 6 aylık olunca düzeldi her gün rahat 3-4 defa yapardı ben çok komposto içerdim o dönem kakası komposto kokardı hahaha😂😂
Amineninnannesii deniz_063 aynn öyle gürültülü ve kokulu iğrenç kokuyor işin saçma tarafı af edersiniz benim büyük abdestimde aynı kokuyor normalde böyle değildi
deniz_063 Amineninnannesii hiç bilemedim valla allah günah yazmasın bazen margarine bile benzetiyodum kokusunu😁😁bebeklerin kakası çok enteresan ama bişey olmaz o dönemde normal hatta bizimkiler çok cıvık yapıyo diye sürekli kafamı karıştırıyolardı doktorum kanama yoksa sıkıntı yok dedi huzursuz değilse takma sende💪🏻
Gzdee__ Amineninnannesii kaç aylık ek gıda alıyorsa bence normal benim oğlan da öyle günde 4 5 yapar ama ağzı hiç boş kalmaz sürekli bişeyler yiyor