bebegimveben2901 Ben mama ve süt şeklinde gidiyorum.Memeyi gündüz tutmuyor o yüzden sağıyorum 6 kere 120 CC içiyor .Aşı mahvetti bizi çok huysuzlandı ateş de yaptı 3 gün sürüyor diyorlar ama 1 hafta oldu hala ateşi var.Acaba diş mi geliyor onunla mi karıştı anlamadım aşırı salyası var.Sizlrde diş belirtisi var mı ? Ateşi 37,5 civarlarında